Polityka jakości Certo
Chętnie pomożemy!
Polityka Systemu Zarządzania Jakością
CERTO Sp. z o.o, jako wyodrębniona jednostka firmy DERESTA świadczący usługi szkoleniowe i doradcze w ramach inżynierii mechanicznej, materiałowej, CAD/CAM/CAE oraz jakości produkcji. Odbiorcami usług są przedsiębiorstwa zarówno małe, jak i duże oraz osoby indywidualne z różnych sektorów rynku na terenie Polski. Certo prowadzi szkolenia zamknięte i otwarte zorientowane na praktyczne zastosowanie wiedzy oraz doskonalenie wybranych umiejętności i kompetencji.
Certo to grupa zaangażowanych ludzi, dla których wiedza i umiejętności klientów są priorytetem. Szczególnie cenią sobie zadowolenie osób, z którymi współpracują.
Polityka realizowana jest przy wykorzystaniu naszych mocnych stron m.in.
- Zatrudnianie personelu o wysokich kwalifikacjach;
- Regularne poszerzanie wiedzy i kwalifikacji personelu;
- Wykorzystywanie w procesie szkolenia metod dostosowanych do potrzeb kursantów;
- Ciągłe inwestowanie w infrastrukturę Firmy;
- Badanie poziomu zadowolenia naszych klientów;
- Ciągłe doskonalenie Systemu Jakości Zarządzania;
Naszymi celami strategicznymi są:
- Świadczenie wysokiej jakości usług szkoleniowych i doradczych;
- Ciągła poprawa jakości szkoleń;
- Ciągłe rozszerzanie puli naszych szkoleń;
Najwyższe kierownictwo zobowiązuje się do skutecznego zarządzania Systemem Zarządzania Jakością i stałej jego poprawy, a także do spełnienia wszystkich wymagań mających zastosowanie w organizacji.
Niniejsza Polityka została opublikowana wszystkim stronom zainteresowanym i jest stosowana przez wszystkich pracowników organizacji ukierunkowanych na ciągłe doskonalenie i rozwój.