F.A.Q.

Chętnie pomożemy!

Potrzebujesz dedykowanego szkolenia lub kursu? Stworzymy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Najczęściej zadawane pytania

W przypadku jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu lub do sprawdzenia naszej bazy najczęściej zadawanych pytań i odpowiedzi. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje dotyczące naszej działalności.

FAQ - Najczęściej zadawane pytania - Certo.pl
FAQ - Najczęściej zadawane pytania - Certo.pl

Logowanie i obsługa kont

  1. Jakie korzyści płyną z założenia konta na stronie certo.pl?
    Przede wszystkim możesz zachować adresy dostawy i dane potrzebne do wystawienie faktury, śledzić Twoje zamówienie, składać formularze zwrotu i reklamacji oraz łatwiej kontaktować się w sprawie zamówień z Obsługą Klienta.
  2. Jak mam założyć konto na stronie certo.pl?
    Aby założyć konto w sklepie internetowym należy kliknąć w ikonkę “Logowanie” dostępną w prawym górnym rogu serwisu, a następnie podać niezbędne dane. Rejestracji można w ten sam sposób dokonać przechodząc przez kolejne kroki realizacji zamówienia.
  3. Co zrobić, gdy nie pamiętam hasła do mojego konta?
    W ekranie logowania/rejestracji należy kliknąć w link “zapomniałem hasło”, a następnie podać adres email podany przy rejestracji. Na ten adres wyślemy linka do strony, na której podasz i potwierdzisz nowe hasło.

Zamówienia i dostawy

  1. Jakie są opcje dostawy zamówienia?
    Drobne zamówienia są wysyłane za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL oraz poprzez Paczkomaty. W przypadku większych zamówień kwestia dostawy jest ustalana indywidualnie z klientem. Istnieje również możliwość odbioru osobistego w siedzibie firmy Certo w Rzeszowie.
  2. Co mam zrobić, jeżeli otrzymam uszkodzony lub niewłaściwy produkt?
    Skontaktuj się z Obsługą Klienta. Możesz to zrobić za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego w menu dolnym w zakładce firma pod odnośnikiem „Kontakt” lub w Twoim panelu Klienta przy każdym zamówieniu.

Newsletter

  1. Jak mogę zapisać się do newslettera?
    Możesz zapisać się do newslettera poprzez kliknięcie w “Newsletter” w stopce strony (dostępne również na zakładce O Firmi) i uzupełnieniu formularza lub poprzez oznaczenie pola “zapisz mnie do newslettera” przy finalizowaniu zamówienia.
  2. Jak mogę zrezygnować z newslettera?
    Link do wypisania się z newslettera udostępniamy w stopce każdego newslettera.

Pomoc

  1. W jaki sposób najszybciej otrzymam pomoc?
    Najłatwiej i najszybciej można się z nami skontaktować poprzez e-mail:
    – certo@certo.pl (handel, marketing, usługi zewnętrzne).

Metody płatności na platformie certo.pl

  1. W jaki sposób mogę zapłacić za kurs?
    Realizując zakupy na platformie edukacyjnej certo.pl użytkownik ponosi jednorazowy koszt uzyskania dostępu do Treści Edukacyjnych. Dostęp do szkolenia użytkownik uzyskuje po zaksięgowaniu płatności za zamówienie.
  2. Dostępne opcje płatności:
    > szybki przelew on-line
    > płatność Blik
    > płatność kartą
    > przelew bankowy
  3. Pamiętaj, że wybór płatności poprzez przelew bankowy skutkuje uznaniem płatności w momencie wpłynięcia przelewu na rachunek bankowy (zwykle jest to około 1 do 2 dni roboczych).

Chętnie pomożemy!

Potrzebujesz dedykowanego szkolenia lub kursu? Stworzymy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

BAZA WIEDZY

Odwiedź naszą encyklopedię wiedzy
PODSTAWY KONSTRUKCJI MASZYN

PKM.EDU.PL